Sunday, February 17, 2008

"I remember Joseph"/Concert preparations Praise Report私はヨセフをおぼいりましたよ!バードシャーマンのコンサートのじゅんびのプレースリポート

Last weekend we did not meet with the kids becasue Setsuko and I went to the JCFN renunion conference in Tokyo. But this weekend, as usual, we met with Nagisa, Saho, and Rio. The story was about Joseph, which we had read before. Nagisa said, "I remember this story!" That was encouraging. Afterward, we continued studying phonics. We spelled our names and words like "Jesus". Another fun filled time for the glory of the Lord!

Bard Sherman outreach preparations continue. Here is a Praise Report of what has become:

YORISHIMA:
1. The cable television and radio station company, "Yumei Wave" will be interviewing Setsuko on the the radio on 2/28, not to mention they will be adverstising the concert for free, Praise the Lord!
2. The Asakuchi city BOE has allowed us to advertise the concert to the students via flyers in the classrooms!

FUKUYAMA:
1. Takeshima chapel has secured the Boys and Girls club for our Easter concert and a shopping center for our mid-week concert..."public places for public outreach!"
HIROSHIMA:
1. Mountain worship has announced the outreach to its many participants via their website.
NIIMI:
1. Niimi church has created a CD of Bard's music with translations in between the songs for the purpose of sharing the Gospel!
TOKYO:
1. Kohashi-san has booked Bard for two concerts and is providing rooms for the guys.
2.Missionary Janet Brown has offered her guest house for the Sherman's.

らいしゅうはわたしたちとこどもといしょにあいませんでした、JCFNのミーチングに行きましたですから。でも、こんしゅうはなぎさ、さほ、りおがあいました。ストリーがヨセフの読みました。これはにばんときをよんだ。ながいさは“おぼりましたよ!”というた。それはほんとに自分にがばるになりました。あとで、まだフォニクスを勉強しました。私たちのなまえを書きました。たんごのイエスや、いろいろも書きました。イエスから、たのしみました。

これはバードシャーマンの日本のじゅんびのさんびのリポートです。

寄り市まで
1.二月二十八日は会社のテレビとラジオのなまえの“ゆめいウェブ”はせちゃんといしょうにインタビュをしっています。
2.BOEの浅口市の許すをあげたから、私たちは学生にコンサートチラシをあげらります。

福山で:
竹島チャペルはイスターコンサートから、ボイスとガラスクラブをもらいました。ショピングセンターももらいました。これはいいところでオウトリーチですね!

広島で: 
山のワシプのひとはウェブサイトでコンサートをはりました。

新見で: 
新見のきょうかいがバードシャーマンのCDと日本語のメセジをつかりました。

東京で:
1.キークバークカフェイは二回コンサートをしています。
2.ジャネトブラウンのゲストホウスではシャーマンのかぞくがねています。

No comments: