Sunday, February 3, 2008

Jesus always hears! いつも、イエスが聞きます!

Once again we met with Nagisa, Saho, and Rio. We sang a new song called, "ain't nobody can do me like Jesus" and "ai, ai, ai." The message was included in the song. Setsuko made sure to tell them, that nobody can do for them what Jesus can do. Afterward, we continued with our phonics. Practicing basic words and then some new ones such as "prayer," "heaven,"and "Jesus." I told them that when they pray Jesus hears them because He is in heaven. I emphasized that He always, always, always hears them. Hopefully they will call out unto Him and be saved!

もいかい、わたしたちはなぎさ、さほ、りおあいました。 あたらしうたうのなまえは“カントノバヂーづーミーライクジサス”をうた。“あい、あい、あい”もうた。きょうのメセジはうたうのなかにありました。せつこさんはこどものたちにだれもイエスにかわるものはないというた。メセジあとで、もちょっと、フォニクスをしました。ホニクスのことばは英語で“プレー”、“へべン”、“ジーサス”でした。わたしはこどもにいのりのときにイエスさまがいつも聞きますというた。イエスはわたしたちのいのりをいつも、いつも、いつも、聞きますよ!こんどうはこどものたちがイエスをしってキリシタンになります。

No comments: