Sunday, January 6, 2008

BACK FROM THE STATES/ アメリカからかえりました

(My family and I at SFO before I returned.)
これしゃしんはSFOでまえのかえるのとおきで、わたしとかぞくです。
I am now back in Japan after a nice trip back to the States. It was a blessed time of seeing family and friends. I spent a lot of time with my niece Mila whom I adore. We went to the beach, went on walks, played a variety of games, and even read the Bible together. She said, "I like reading the Bible. I 'm good at it!" What a blessing it was to hear her say that. May the blessings continue into this new year as we see the great things that God has planned.

いま、アメリカから日本にかえりました。そのときはしゅくふくことをしました。じぶんのかぞくとともだちをみました。じぶんとめいこのなまえのミラといしょうにあそびました。じぶんはミラちゃんをあいしてるよ。わたしたちはうみにいったり、さんぽをしたり、たくさんゲムをしたり、せいしょうをよみたり。ミラちゃんはせいしょうをよむがすきで、じょずです。 すごいよ! ことしはかみさまのすごいプランをみています。

No comments: